زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

ارادت

هوالشهید 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پزشک معالج من در آلمان یک پروفسور روسی بود. میگفت من اهل سیاستم ٫تیوریسینم برای خودم نظریه دارم . با من خیلی صحبت میکرد. از این صحبت خوشش می آمد. 

 

یک روز سرتا پای مرا عکس رنگی گرفتند و بردند پیش پروفسور ژوزهتا هر چه شی خارجی در بدن من هست مشخص شود. پرسید:چقدر تیر و ترکش خوردی ؟در بعضی از جاها یکیش هم کافی است که طرف تمام کند تو چرا هنوز زنده ای؟ 

گفتم :دکتر! حالا که اینقدر خوش اخلاقی همین تیکه پاره ها رو سر هم بندی کن میخوام برم 

 

گفت کجا؟ 

گفتم:جبهه 

با تعجب نگاهی کرد و گفت: دوست دارم بیایم و از نزدیک این مرد را (امام خمینی) از نزدیک ببینم با شما چه کرده که اینقدر بهش ارادت دارید؟ 

 

 

سلام رفقا !ببخشید که دیر به دیر آپ میکنم ولی همینم شهدا برام حواله کردند 

فعلا که در گیر درسم 

 

خدایا !تا ما را مسلح نکرده ای از ضامن خارج نکن !                                التماس دعا