زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

زنده های افقی

رفاقت با شهدا دو طرفه است

بهانه ای برای بازگشتن

السلام علیکم یا انصار فاطمه الزهرا سیده نسا العالمین 

 

خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند.... 

 

  

 

نزدیک بهمن و اسفند که میشه دلم هوری میریزه پایین. دوباره خاطرات زنده میشه و لحظه ی موعود فرا میرسه و دوباره دلت هوایی میشه و میره شلمچه.... 

انگار همین دیروز بود ...پارسال راهیان نور رو میگم 

چقدر رفتم گلزار شهدا و بهشون التماس کردم تا منم محرم بدونن و راهم بدن... 

خیلی وقت بود دنبال یه فرصت میگشتم برای پاک شدن پس چه بهتر از این... 

تا اومدم با شهدا رفیق بشم دیدم وقت رفتنه ،واقعا چه مهمانی خوبی بود... 

از عشق به شهدا لبریز شدم...توی یه ظهر طلاییه وسط سه راهی شهادت یه لحظه سیمم وصل شد و یه صدایی بهم میگفت : بگو ! نترس! 

دلمو زدم به دریا و گفتم :شهدا قول میدم که جوری رفتار کنم که مثل شما بشم،جوری که به درد آقام بخورم 

آخرشم برام دعا کنید که شهید بشم ... 

و حالا یکسال از اون قول میگذره و من نمیدونم که زیر قولم زدم یا نه... 

ولی امروز همون روزیه که من داشتم میرفتم راهیان نور... 

ولی امسال گرفتار کنکور شدیم و نذاشتند به عشقمون برسیم 

ولی انشا الله سال دیگر همراه با کاروان دانشجویی راهی راهیان نور بشم 

 

ولی از همه ی کسانی که میرن به این سفر معنوی التماس دعا دارم و یک نصیحت: 

 

(هر وقت خواستی تو ناطق جنگی از ماشین پیاده بشی ،حتما یادت باشه با پای راست پیاده بشی مثل مسجد! 

وقتی هم برگشتی به شهرت،خواستی از ماشین پیاده بشی فکر کن ببین بائ کدوم پا باید پیاده بشی ، پای چپ یا راست؟؟؟ 

 

                                                                                      التماس دعا

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ب.ظ http://acme.blogsky.com

سلام
اومدی نظر یادت نره
منتظرم

محمد رسول پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ http://zendegisaz.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتان
شهدا واقعا ما به شما نیازمندیم شما که دیگر غنی تر از هر کس دیگه ای هستین پس اگر بهانه ای مرا به سوی شما کشاند گوشه چشمی به ما کنید
دوست عزیز اگر با تبادل لینک موافقین منو با نام طلوع آرامش در زندگی لینک کنید و بفرمایید شما رو با چه نامی لینک کنم منتظرم
حضور پر مهر همیشگی شما باعث افتخار
همیشه قدم رنجه کنید ممنون می شم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

مصطفی سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.powerstudents.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
با آخرین مطلب سال 88 آپم.خوشحال میشم یه سر بیای.
راستی من با یکی از دوستان یک طرح برای لحظه ی تحویل سال داریم.خوشحال میشم شما نیز ما رو در این طرح یاری کنید.
لطف کنید از این پس تا لحظه ی سال تحویل در پایان کامنتهای خود برای دوستان این جمله را نیز بیفزایید.
(دعای سلامتی و ظهور امام زمان_عج) نیز در لحظه ی تحویل سال فراموش نشود.باشد که همگی دست به دست هم برای ظهور آقایمان کار کوچکی کرده باشیم.)

غزل... پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.memorable7.blogfa.com

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد



سال نو مبارک...

مصطفی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.powerstudents.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
سال نو سال1389 سال همت مضاعف کار مضاعف رو به شما دوست عزیز تبریک میگم.
امیدوارم ظهور منجی عالم بشریت را در این سال شاهد باشیم.
در پناه ایزد منان باشید.

هیئت جوادالائمه(ع) شهرستان آمل شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ http://www.jood.ir


پیرو خط عشقیم با دلای سادمون جون همه فدای رهبر آزادمون

سلام خانم زهرا
خیلی خوشحال می شوم با وب شما تبادل لینک کنم
ما را با نام «هیئت جوادالائمه(ع) شهرستان آمل» لینک کنید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنیم

فاطمه چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://va-payami-dar-rahe2.blogfa.com

سلام زهرا جان.خوبی؟سال نو مبارک.ایشالله سال خوب و سرشار از خیرو برکت داشته باشی.مثل اینکه کنکور هم داری؟امیدوارم امسال جزو دانشجویان این مملکت باشی.خوش به حالت که حداقل یه بار رفتی.من رو بگو که خانواده ام نمیزارن.بعد اون اتفاق که واسه زهرا افتاد اسم اونجا رو بیارم رو سرم میریزن!دعا کن ... دعا کن من هم راهی اونجا بشم
یا مهدی/......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد